Usługi

Usługi2015-06-15T12:22:02+02:00

Audyt środowiska druku

Dlaczego audyt środowiska druku jest potrzebny?

Dogłębna analiza umożliwia zmniejszenie wydatków na drukowanie w Twojej firmie. Jednocześnie usprawnia pracę poprzez:

  1. Poznanie rzeczywistych potrzeb firmy.
  2. Konstruowanie oszczędnościowego modelu drukowania.
  3. Zwiększenie komfortu pracy poprzez przyspieszenie przepływu dokumentów.
  4. Zwiększenie bezpieczeństwa przesyłanych informacji.

Krok 1

Kontaktujesz się z nami (tel. 12 345 49 15) i przyjeżdżamy do Twojej firmy, by dokonać darmowy audyt. W Krakowie dojazd naszych specjalistów jest bezpłatny. Poza stolicą Małopolski do usługi doliczamy koszty dojazdu.

Co z tego wynika?

HelpDruk zyskuje przede wszystkim znajomość specyfiki Twojego przedsiębiorstwa, co pozwala nam zaproponować Państwu indywidualne rozwiązanie dobrane specjalnie dla Państwa firmy. Dzięki danym o obiegu dokumentów w firmie będziemy mogli zaproponować długofalową współpracę, polegającą na:

  • montażu i serwisie urządzeń;
  • dostawie materiałów eksploatacyjnych (tuszy, tonerów) adekwatnych do potrzeb.

Krok 2

HelpDruk w czasie audytu stosuje trzy niezależne metody, by uzyskać pełen obraz środowiska druku.

1) Wywiad z Twoimi pracownikami

O potrzebach środowiska pracy najlepiej dowiedzieć się bezpośrednio od jego użytkowników. Poznajemy potrzeby Twoich podwładnych oraz analizujemy ich sugestie. Dzięki temu dowiadujemy się o:

  • newralgicznych miejscach przedsiębiorstwa, które nie mogą obyć się bez drukarki;
  • zespołach, które preferują określony format drukowania;
  • odległościach pomiędzy stanowiskami pracy a urządzeniami.

Ostatni czynnik jest najważniejszy dla Ciebie. Skrócenie drogi to mniej szans na zbędne rozmowy między pracownikami, zmniejszające efektywność wykonywania biurowych zadań.

2) Metoda informatyczna

Obliczamy, za pomocą systemu monitorowania wewnętrznej sieci lub kontroli drukarek lokalnych, ile wydruków generuje przedsiębiorstwo. Określamy liczby drukowanych dokumentów.

Optymalny czas stosowania tej metody to 2 miesiące; minimum wynosi 30 dni.

3) Odczyt liczników wszystkich urządzeń w firmie

Dokonywany jest w pierwszym i ostatnim dniu audytu, dzięki czemu dowiadujemy się o średniej liczbie danych w Twoim środowisku pracy.

Krok 3

Przygotowujemy dla Ciebie analizę, uwzględniającą następujące zagadnienia:

  1. Jak logistycznie rozmieścić urządzenia wielofunkcyjne?
  2. Jak poprawić funkcjonalność środowiska druku?
  3. Jak zmniejszyć koszty działalności przedsiębiorstwa?

Krok 4

Pokażemy możliwe zmiany. Zaprezentujemy Tobie miejsca i rejony środowiska pracy oraz konkretne rozwiązania projektowe, w tym szkice dotyczące funkcjonalności nowych rozwiązań.

Zaproponujemy np. nową lokalizację faksu, stworzenie systemu archiwizowania drukowanych dokumentów czy fizyczne skrócenie przejść pomiędzy biurkami oraz meblami.

Zredukujemy koszty poprzez propozycję wykorzystania podobnych urządzeń, co prowadzi do oszczędzania na materiałach eksploatacyjnych – jednocześnie polepszając wydajność.

Z HelpDruk możesz liczyć długofalową współpracę poprzez leasing lub najem urządzeń oraz systematyczne zaopatrywanie w tonery, tusze i atramenty.

Rozwiązaniem dla dużych firm, ceniących bezpieczeństwo i oszczędności, będą systemy Q-Vision oraz ConnectKey, które instalujemy w ramach audytu środowiska druku.

Krok 5

Uwzględniając Twoje uwagi, wdrożymy odpowiednie racjonalizacje i optymalizacje. Po instalacji przeprowadzimy niezbędne szkolenie.

Krok 6 – współpraca obliczona na Twój zysk

Zapewniamy serwis urządzeń wielofunkcyjnych oraz dostawę materiałów do Twojej firmy. Znając jej środowisko, lepiej zareagujemy na potrzeby drukowania. Zadzwoń i umów się na audyt, tel. 12 345 49 15!

Zmniejsz ilość drukowanych dokumentów o 30 procent dzięki HelpDruk!

Zobacz nasze urządzenia w Sklepie.