To oprogramowanie Xerox przyspieszające obieg dokumentów w przedsiębiorstwie. Urządzenia wielofunkcyjne mogą wysyłać dokumenty bezpośrednio do baz danych umieszczonych w chmurze lub w wewnętrznej sieci firmy.
Mobilność
Archiwizacja i katalogowanie danych nigdy nie było tak proste – możesz drukować dokumenty z dowolnego miejsca, ponieważ ConnectKey umożliwia powiązanie urządzeń z mobilnymi aplikacjami w telefonie, iPhonie® lub iPadzie®. Dzieje się tak dzięki certyfikatowi Mopria™. W dowolnym miejscu i o dowolnej porze, możesz szybko drukować istotne dokumenty w Twoim biurze.
Bezpieczeństwo
ConnectKey jest chronione przed złośliwym oprogramowaniem dzięki aplikacji McAfee, rejestrującej każdy autoryzowany dostęp za pomocą narzędzi Xerox oraz konsoli bezpieczeństwa McAfee Enterprise ePolicy Orchestrator.
Centralne sterowanie z dowolnego miejsca
Możesz zmienić ustawienia sieci drukarki z każdego komputera, regulując dostęp dla wszystkich użytkowników w Twoim przedsiębiorstwie.
Skontaktuj się z HelpDruk – tel. 12 345 49 15. Audyt kosztów druku – dla całej Polski.